.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل کمیته امداد مازندران:
۲۵۰ هزار خانوار مازندرانی زیر خط فقر هستند
مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه ۲۵۰ هزار خانوار استان زیر خط فقر هستند، گفت: برنامه ریزی برای رفع نیازهای مددجویان امری مهم به شمار می رود.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام بشیر عالیشاه عصر دوشنبه در نشست با فرماندار تنکابن با اشاره به اینکه ۲۵۰ هزار خانوار استان زیر خط فقر هستند، افزود: برای آنکه هر فرد فقط سیر باشد یک میلیون تومان درآمد نیاز دارد در حالی که میزان مستمری پرداختی بین ۳۵۰ تا یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در نوسان است.

وی با اظهار اینکه کمیته امداد باید برای رفع فقر نیازمندان برنامه ریزی کند، داشتن برنامه ریزی ویژه برای خانوارهای غیرمددجو امری الزامی است از این رو بیش ا ۴۶۰ مرکز نیکوکاری در استان راه اندازی شد که در نیمه اول امسال بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان خدماتی کردند.

وی ادامه داد: بودجه‌های کمیته امداد در قالب تعهدی و درآمدی است و براساس نیاز خانواده‌ها، بودجه‌های جمع آوری و صرف می‌شود.

حجت الاسلام عالیشاه یادآور شد: طی نیمه اول امسال بیش از ۸۰ تا ۹۰ درصد کمک‌ها نسبت به خانوارها تحقق یافت و در حوزه توانمندسازی و اشتغال خانوارها نیز برنامه‌های خوبی در دست اجرا است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: ۹۰ راهبر شغلی در استان فعالیت دارند که بیش از شش هزار طرح را نظارت می‌کنند و در سال جاری به بیش از هشت هزار نفر تسهیلات اشتغال ارائه شده است و مبلغ وام به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است./مهر

 

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.